Paweł Podsiedlik

Doradca podatkowy
Wspólnik w Widacki, Widacka, Podsiedlik Kancelaria Prawna S.K.A.

Główne obszary zainteresowań

Prawo podatkowe, pomoc publiczna, reorganizacje, podatki międzynarodowe, sektor ochrony zdrowia, nieruchomości, instytucje finansowe, innowacje, nowe technologie

Języki obce

Angielski – zaawansowany
Niemiecki – podstawowy
Ukraiński – podstawowy
Rosyjski – średnio zaawansowany

Doświadczenie

Paweł doradztwem podatkowym zajmuje się od blisko 20 lat. Do WWP dołączył w roku 2020. Wcześniej przez ponad 14 lat związany z KPMG, ostatnio na stanowisku dyrektora. Doświadczenie zdobywał również w Deloitte oraz w audycie.

Paweł specjalizuje się w szeroko rozumianym planowaniu podatkowym oraz reorganizacjach, zarówno krajowych jak i międzynarodowych. Spośród specjalizacji sektorowych Pawła należy wyróżnić nieruchomości, rynek ochrony zdrowia oraz nowe technologie.

Paweł wielokrotnie występował jako pełnomocnik zarówno przed organami skarbowymi jak i sądami administracyjnymi (w tym NSA).

Paweł prowadzi liczne szkolenia w dziedzinie podatków, w tym w zakresie podatków międzynarodowych w ramach studiów International MBA na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie.

Wykształcenie

W 2004 roku ukończył studia na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie (specjalizacja – rachunkowość i marketing). Egzamin na doradcę podatkowego przez Państwową Komisją Egzaminacyjną do Spraw Doradztwa Podatkowego zdał w roku 2009 a na listę doradców podatkowych prowadzoną przez Krajową Izbę Doradców Podatkowych został wpisany w roku 2012.